Segítünk ! Keress minket
Gyakori kérdések
A „KOSÁRBA TESZEM” GOMB ÉS A „MEGRENDELEM” GOMB
Webáruházunkban a GLS futárszolgálattal küldhető termékek esetében „Kosárba teszem” gomb található a termék adatlapján, az egyedi szállítást igénylő termékek esetében pedig „Megrendelem!” gomb található a termék adatlapján.
SZÁLLÍTÁS
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A szállítás háztól házig kérhető.
Cégünk a GLS, Express One és MPL futárszolgálattal áll szerződésben. A szállítási költségek futárcégenként eltérhetnek, amelyek pontos összegét a megrendelés leadásakor a kosár tartalma alatt ellenőrizheti.
A nagyobb térfogatú és súlyú termékek egyedi szállítást igényelnek, amelynél nyitási akciónk keretében egységesen 2000 Ft a szállítási díj. Ezen termékek szállítási ideje 1-20 munkanap.
Megrendelés előtt kérjük, ellenőrizze a kosár tartalmát.
400 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
A változtatás jogát fenntartjuk.
Nemzetközi szállítás is van?
Cégünk csak belföldön vállal csomagküldést.
Mennyi idő mire megkapom a csomagom?
Szállítás GLS , Express One, MPL-futárral: 1-5 munkanap.
Egyedi szállítással: 1-20 munkanap
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
Milyen fizetési módok elérhetőek?
Webáruházunkban a kosár tartalmának ellenértékét kiegyenlítheti: -banki átutalással; -bankkártyás fizetéssel, az OTP SimplePay-en keresztül; -utánvéttel. (A csomag kézhezvételekor a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel fizethet.)
RENDELÉS ÉS VISSZÁRÚ
Rendelés menete
Megrendelés feladására a webáruházban a Kosár használatával van lehetőség. A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba teszem” gomb vagy „Megrendelem!” gomb használatával teheti Kosarába. Ha a kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva a megjelenő felületen választani tud az átvételi módok és fizetési módok közül, illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot és a fizetési módot, akkor a „Megrendelés elküldése” feliratra kattintva adhatja fel a megrendelést. (A megrendelés leadásával automatikusan regisztrál a webáruházunkba.)
Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?
A már leadott megrendelés törlését, módosítását az alábbi elérhetőségeken lehet jelezni:
-telefonon: 06309994383
-e-mailben: jancsikincsei@gmail.com
A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség. Módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége. Ha több terméket tett a kosárba, és mégsem szeretné megvásárolni valamelyiket, külön-külön törölhetőek a felsorolt tételek a sor végén található X-re kattintva. Törlés után, lehetőséget ad a rendszer, a törlés visszavonására, amennyiben nem a kívánt terméket sikerült törölnie. A kosár teljes tartalma törölhető a „Kosár kiürítése” gombra kattintva, ez esetben nincs lehetőség a törlés visszavonására.
-telefonon: 06309994383
-e-mailben: jancsikincsei@gmail.com
A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség. Módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége. Ha több terméket tett a kosárba, és mégsem szeretné megvásárolni valamelyiket, külön-külön törölhetőek a felsorolt tételek a sor végén található X-re kattintva. Törlés után, lehetőséget ad a rendszer, a törlés visszavonására, amennyiben nem a kívánt terméket sikerült törölnie. A kosár teljes tartalma törölhető a „Kosár kiürítése” gombra kattintva, ez esetben nincs lehetőség a törlés visszavonására.
Regisztrációra van szükség a rendeléshez?
Nincs szükség regisztrációra, mivel a megrendelés leadásával automatikusan regisztrál a webáruházba, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a bejelentkezéshez szükséges jelszót. A regisztrációját bármikor törölheti az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. (jancsikincsei@gmail.com)
Elállási jog az egyedi bútorok esetén:
Az egyedileg készített bútorok esetében felhívjuk a figyelmet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendelet 29. § (1) bekezdésének c) pontjában foglalt rendelkezésre, melynek értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás és felmondás joga) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Elállási jog
A fogyasztó a csomag átvételének napjától számított tizennégy napon belül elállhat a szerződéstől indokolás nélkül. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztót nem illeti meg az elállás joga olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a „Kapcsolat” feliratra kattintva megtalálható elérhetőségek egyikére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül az alább megjelölt átvevőpont címére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Átvevőpont: 4553 Apagy, Béke út 1. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza: hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok. Az egyedileg készített bútorok esetében felhívjuk a figyelmet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendelet 29. § (1) bekezdésének c) pontjában foglalt rendelkezésre, melynek értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás és felmondás joga) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Jótállás
Részletes tájékoztatás a jótállásról az általános szerződési feltételek 8. pontjában olvasható.